Rekommenderas starkt.

Idag känner jag att jag inget har att tillföra vidare till samhällsdebatten. Det beror på att jag nu på morgonen läst ett par texter som är så väldigt bra att jag istället för att skriva något själv endast vill hänvisa läsaren till sidan de finns på och där själv läsa de förträffliga texterna utav Stefan Hedlund och Patrik Engellau.

Sidan de finns på heter ”DET GODA SAMHÄLLET” och du hittar en länk till höger under rubriken ”Bloggar jag följer”.

[Det skall icke bliva en vana dock, att hänvisa till andra sidor. Tyckte bara att dessa texter var så förtjänta av all tänkvärd extra reklam. Det är den sorts texter som man skulle vilja tvinga våra journalister och andra makthavare att läsa…..för att sedan höra vad de har att säga om dem…]

Kommentera

