Förbannad lögn!

Jag skjuter upp pausen som jag utlyste i förra texten…det är svårare än man kan tro. Att värja sig från nyhetsflödet.

Det är svårt att inte ta åt sig. Det är omöjligt att inte bry sig. Det är omöjligt att inte varenda dag känna ilska och rädsla om vartannat. Jag har idag varit vaken i ca tjugo minuter nu och har redan brottats med båda dessa negativa känslor…allra mest ilska. Varför har jag så svårt att låta bli att läsa nyheterna?

BRÅ (Brottsförebyggande rådet) har gått ut med att det inte har något med invandringen att göra att sexövergrepp och våldtäkter ökat enormt senaste tiden går att läsa i Fria Tider. Där blir jag riktigt, riktigt arg. Dessa jävla idioter ljuger sig blåa för att dölja sanningen. Detta handlar inte om att vara naiv eller att vilja lösa något problem, det handlar om ondska. Nu har jag inget annat ord för detta. Vad annat kan dölja sig bakom? Varför ljuger dom rakt ut? Det finns svart på vitt statistik kring detta som tydligt visar att unga män från MENA är tydligt överrepressenterade vid våldtäkter. Även om statistiken skulle vara från -96 pga att detta BRÅ inte vill föra statistik på huruvida det skiljer sig mellan infödda Svenskar och andra grupper då det är ett tabubelagt ämne här. De för alltså inte statistik på detta längre men ändå uttalar de sig som om de gör det och att det visar precis det som de vill…..ursäkta mitt grova språk nu: Satans jävla lögnhalsar är vad de är! As!

Ahhh… Beklagar att den intellektuella nivån i denna text framstår som något lägre än vanligt. Jag tog mig friheten att lätta lite på trycket. Man kan snart inte annat göra. Jag känner en sådan vanmakt och frustration. Vad är det för samhälle vi skapar? Ska mina barn behöva växa upp i detta? Ska jag ha den här klumpen i magen nu resten av mitt liv? Orkar man med det i längden? Kommer det leda till sjukdom?

Hundratals asylsökare demonstrerar utanför riksdagen….i protest mot de hårdare lagarna. Detta är väl något som vi kommer få se mer utav. Undrar vilka/vem som stod som arrangör? Har dom en egen intresseförening?

En knivman gick till attack i London och dödade en kvinna och skadade en handfull andra sent i går kväll. Förmodligen en ”ensam galning” (medie-svenska för muslimsk terrorist).

Att läsa mellan raderna och att förstå vad som skrivs är av yttersta vikt idag om man vill veta bakgrunden till saker och förstå sammanhang. Speciellt om man inte läser alternativ-media. Så är det. Tyvärr finns stora grupper som inte läser tex Avpixlat eller Fria Tider. Dessa kommer att fortsätta sina liv i sina fina villakvarter långt bort från betongen helt ovetandes om vad deras barn och/eller barnbarn (och deras vänner) får tampas med. En del av dom bor så långt bort från ”verkligheten” (mångkulturen) att deras barn och/eller barnbarn också slipper. Min frustration och ilska över sådant som BRÅ´s utspel och våra mediers lögner och halvsanningar fungerar förvisso ofta som bränsle och inspiration åt mig då jag skriver, men jag önskar att jag slapp läsa den sortens trams. Allt för många köper fortfarande deras lögner.

Undrar hur Sverige, vårat samhälle hade sett ut om journalisterna inte hade förvrängt sanningen om invandringens baksidor för folket? Om de hade rapporterat om hur deras överrepresentation i sexualbrottsstatistiken sett ut i verkligheten, om de hade talat om och upplyst folk om de enorma kostnaderna och visat hur sambandet mellan skenande kostnader på en sektor ofrånkomligen drabbar andra sektorer, om de hade talat om den skeva fördelningen som uppstår i demografin då de ensamkommande ligger någonstans kring 80% pojkar (varav vissa har lite väl mycket skäggväxt för att benämnas pojkar) år ut och år in, om de skriver rakt ut vilken slags religion de som kommer till oss har och upplyser om den (och vågar tala om och visa på dess dåliga sidor istället för att helt lögnaktigt kalla den ”fredens religion”) och dess påverkan på samhället.

Jag säger det rakt ut igen, jag har gjort det förr: Det är medias fel. Det är journalisternas fel att samhället går åt helvete rakt framför oss. Om dom inte ljugit för oss och för våra makthavare så hade vi haft ett helt annat samhälle idag. Är det någon som tvivlar på det?

Självfallet är det inte så enkelt som att man kan skylla bara på den enskilde journalisten, denne vill förstås inte få sparken. Det är vad som händer om man idag år 2016 jobbar som journalist i Sverige och vill förmedla nyheter objektivt. Man får sparken. Få journalister har förmodligen ambitionen att förmedla nyheter objektivt då de flesta verkar vara politiskt skolade i samma idéologi. De allra flesta är vurmare för det som de kallar ”mångkultur” och vill absolut inte riskera att denna heliga ko ska slaktas.

Sålunda blir vi styrda av vad som är tabu och vad som är politiskt korrekt.

Ända in i kaklet….fy fan för alla fega kräk!

[Uppmaning till er andra: ge inte upp hoppet. Fortsätt att upplysa dina vänner och bekanta om de nyheter som döljs från dem i vanlig media. Detta är tyvärr vårat endaste hopp. Att få så många som möjligt att förstå vad som händer och varför. Sanningen är verkligen vårat vassaste vapen. Om det har jag inga som helst tvivel. Även om det ser mörkt ut, var glad åt att det är vi som har sanningen på våran sida. Vi är inte på den sida som ljuger och mörkar fakta. Låt lögnerna bli deras fall. Avslöja dem! ]

En reaktion på ”Förbannad lögn!

  1. Men hur skulle det kunna se annorlunda ut när media numera ägs av bankirvampyrer på andra sidan Atlanten typ Goldman Sachs m.m? Självklart så bestämmer de vad som får skrivas i tidningar och media de kontrollerar. Då är det värre med SVT som ju borde rapportera om detta…man påstår ju sig vara oberoende!

    Liked by 1 person

Kommentera

