WTF?

Varför är SD och Jimmie Åkesson beredda att sälja sig och sin politik så billigt? Vad tror dom (han?) att de har fått så mycket väljarstöd för? Finns det nu inget politiskt parti för oss som ledsnat på den inslagna vägen där Sverige skall förintas till varje pris?

Nej, SD, det duger icke. Om ni inte har mer kurage än såhär så kan ni för min del lika gärna fara åt helvete dit pepparn växer. Då behövs ni inte längre i Svensk politik. Era väljare kan då lika gärna gå tillbaks till sina gamla partier…eller ge fan i att rösta….eller rösta blankt.

Ynkligt.

Patetiskt.

Kanske dags att Sverigedemokraterna splittar sig i två partier?

Jag vet vilken falang som skulle tyna bort, den som inte vågar eller vill föra den politik som väljarna vill ha. Så enkelt är det.

Jag har ledsnat ordentligt på Sd’s ängslighet nu. Snart får det vara nog. Gör de inte om och gör rätt väldigt snart kommer mitt (och lejonparten av väljarnas) stöd att försvinna helt. Vi har inte råd att vackla och vela mer nu. Om Sverigedemokraterna nu väljer att kastrera sig själva, varsågod. Ni kommer att förblöda. [bildligt talat förstås, om man ser väljarna som partiernas ”blod”].

Punkt.

[……och nu lite ”ros”, jag tycker att Jimmie skötte sig ypperligt i agenda. Som du kan titta på här. Känner mig aningen kluven kring SD just nu måste jag tillstå…..]

[ Kanske har jag även denna gång förhastat mig aningen, jag vet inte….men, jag låter ändå texten vara kvar. Något ligger det väl i den. Fler än jag tycker sig se att SD allt oftare verkar vika sig för etablissemanget. Detta får inte hända. Jag och många med mig ser nämligen Sverigedemokraterna som en sista chans till att få Sverige på rätt köl igen. Att de är den enda någorlunda förnuftiga rösten i en alltmer galen värld…..om dom börjar jamsa med i de andra dårarnas parad, ja, vad återstår?]

5 reaktioner på ”WTF?

    • Inte lätt att göra rätt…trots min hårda kritik ser jag nog ännu SD som det vettigaste alternativet. Jag tycker att dom i grund och botten har en helt ok politik. Problemet blir om dom inte vågar stå för den, om dom ”softar” upp den för att vara idioter till lags. Då tappar de stödet från väljarna.

      Gilla

Kommentera

